Sunday, January 16, 2011

Permulaan Part 1

Aku;Suzairi Hazmi (Zairi)
Assalamualaikum...hmmm...mcm mn nk mula yer..di mulakan dgn bismillah la yer kan..kan..?ok bismillahirrahmanirrahim...aku ni dak baru kat blog ni..aku pun x tahu apa yg best sgt ngan blog ni..org lain mengatal blog2 aku pun nk juga haha..tp apa slhnya kan...kat dunia ni kita wat jer apa yg kita suka sbb kita hidup sekali jer kan..tp jgn wat bnda ngarut-ngarut sudah..skrg ni ramai yg dah suka wat bnda ngarut2..so aku nasihatkan jgn la wat bnda2 ngarut  tu..klu org x nmpk pun...Ada jer yg nmpak kita wat apa.... x yah nk sorok k..sesungguhnya Dia Maha Mengetahui..hihi...byk ckp plak aku ni...sbnrnya aku nk knlkan diri aku jer ..pengenalan org kata..nama aku Suzairi Hazmi Bin Zainal Abidin..cewah ingat kenalkan diri ms interview ker.(tiba2 teringat waktu darjah satu dulu)..aku ank sulung dari 5 beradik.umur aku x la muda sgt ,x tua sgt 25 hb Mei ni umur aku berubah jadi 23 tahun..kerja..?jgn tnya..soalan sensitif..hihi.status relationship..?masih mencari gadis yg sudi bersama ku..maknanya aku SINGLE k haha.dah la cukup pengenalan tntg diri aku skrg ni aku cerita sikit tntng family yg aku syg sgt-sgt..aku mula ngan adik2 aku dulu la .adik aku yg kedua nmnya Zainatun Adilah A.k.a Klon Yuna,knp aku ckp dia klon yuna sbb org ckp dia mcm yuna.. aku pun x tahu sp tiru sp...tp yg penting adik aku lg lawa dari yuna kot...(ko jgn nk bangga sgt ila) haha..dia pun blogger gak..tp dia dah hbt kot, rmi gak follower dia..apa dia merepek dlm blog ni pun aku x tahu.skrg ni dia ambik degree di uitm..dia ambik kos mascom (betul ker aku eja ni).. dah la psl dia ni...yg no 3 plak nmnya Mohd Suzairi Hafizi pgl apiz(gelaran Family) klu gelaran dari member dia ialah (kepeng) sbb dia ni kurus sgt ..dia ni aku anggap mcm Peter Crouch sbb ada iras2 sikit la cara & gaya dia..lg pun apiz ni hebat gak main bola...dia ni Form 5 bermakna dia akan menduduki Spm tahun ni..katanya dia nk jd Photographer tp aku percaya dia boleh sbb budak ni mmg minat ngan camera...ok yg ke 4 plak suzairi hakimi atau nm panggilan dia hakim..peneman setia aku tgk bola..mmg best klu tgk bola ngan dia ni..tp kitaorg tgk yg berkaitan ngan Liverpool Fc la..team lain kitaorg tgk Highlight suda..dak ni baru jer masuk form 1 dia sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Rahman Putra(sekolah menengah lm aku dulu)...x de apa yg menarik tntng dia ni..tp klu dia buka facebook bersepah-sepah awek nk chat ngan dia..ntah apa ayat yg dia guna pun x tahu..haha..sbgi abg ,aku jeles k..tp aku pernah rs apa yg dia rs... cewah...haha..aku rs cukup entry yg pertama ni dulu nanti aku sambung Permulaan Part 2 plak ...cerita psl mak aku,abah aku dan adik aku yg terakhir..;)sekian terma kasih..

Adik aku yg Ke 2;Zainatun Adilah
  
Adik Aku yg Ke 3 : Mohd Suzairi Hafizi




Adik Aku yg ke 4:Mohd Suzairi Hakimi

3 comments:

Zainatun Adilah said...

Hahahhaa, terharu. :')

Kehidupan Baru said...

apa yg terharunya?..mengong...

nurhazDV said...

wah..best2...welcome to blogger world...